Klacht

Record Credits wil u optimaal van dienst zijn. Niet tevreden? Dan kunt u terecht bij onze klantendienst.

U hebt een klacht? Meld het ons.

Record Credits besteedt veel aandacht aan klachten. Zo kunnen we onze diensten en producten optimaliseren en fouten in de toekomst vermijden.

Hebt u een klacht, aarzel niet en laat het ons weten.

Bij wie kunt u terecht?

  • Uw kredietspecialist is uw vertrouwenspersoon. Hij of zij kent u het best. Logisch dus dat u uw vraag of probleem eerst aan hem of haar voorlegt. Meestal komt er tijdens dat gesprek al een oplossing uit de bus. Surf snel naar onze zoekrobot voor zijn of haar contactgegevens.
  • Kan hij of zij u niet helpen? Of richt u zich liever onmiddellijk tot onze interne diensten? Vul het online klachtenformulier in. Uw klacht wordt geregistreerd en behandeld door onze klantendienst.
  • Als u niet akkoord gaat met de voorgestelde oplossing, kunt u contact opnemen met de dienst Customer Complaint Handling van Record Credits.
  • Als de oplossing van Customer Complaint Handling u niet kan overtuigen, kunt u uw klacht schriftelijk voorleggen aan Ombudsfin.